Recenze Kinetického písku – opravdové novince na poli hraček

Děti a hračky k sobě od nepaměti neodmyslitelně patří. Hračky nejsou pro děti důležité jen proto, aby je zabavily a ukrátily jim dlouhou chvíli, ale hlavně by měly sloužit ke správnému pohybovému vývoji. A co je důležitější, měly by být rodiči vybírány tak, aby pozitivně ovlivňovali jejich jemnou motoriku a hlavně psychiku. Už v batolecím období mrňousi rozeznávají barvy, zvuky i tvary a s přibývajícími měsíci jsou čím dál tím více bystřejší. V pozdějším věku pak už mají své oblíbené hračky. A právě od raného dětství můžeme my jako rodičové ovlivnit styl hry i to s čím si dítě vlastně hraje.

Postupem let se hračky pro děti změnili a k opravdu originálním kouskům patří takzvané kreativní hračky, které našim dětem rozvíjí fantazii, tvořivost i jejich pohyb. K takovéto hračce patří také pískoviště, na které děti opravdu rády chodí. Pokud ho vaše ratolesti milují, stejně jako ty moje, a venku je zrovna sníh, mráz anebo zkrátka špatné počasí a ony jsou doma smutné, pak pro vás mám řešení, a tím je Kinetický písek.

Kinetický písek je nejlepší alternativou klasického hraní v pískovišti

Pokud o něm slyšíte zrovna teď poprvé, pak nemusíte shánět potřebné informace nikde jinde, protože já jsem to udělala také a určitě vás recenze na kinetický písek mile potěší.

V první řadě je zcela nezávadný, ekologický, netoxický a hlavně hygienický, takže vašim dětem nehrozí při hraní žádné nebezpečí, což je opravdu důležité. Pokud by došlo ke spolknutí písku, tělo je samo vyloučí, ovšem jedení byste měli raději zabránit. Písek není nikterak mastný a po manipulaci s ním je lehce smývatelný vodou. Při hraní se nijak nelepí, zůstává stále vlhký a je určený pro opakované použití. Tento písek je velice jemný, hebký a příjemný na dotek. Práce a hraní s ním je opravdová zábava vhodná k správnému rozvoji vašeho dítěte. Manipulace s ním je jednoduchá a lehká, protože drží svůj tvar stejně jako písek mokrý, ale tento mokrý nikdy nebude. Při tvoření se u dětí budou rozvíjet senzorické schopnosti, motorické dovednosti, kreativní myšlení a navíc působí uklidňujícím účinkem.

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

kineticky pisek

Co je potřeba vědět

Protože potřebuje kyslík, nikdy ho nenechávejte v nádobě bez přístupu vzduchu.
Minimalizujte vystavení přímému slunci.
Aby si písek zachoval pořád svou barvu, je dobré před manipulací i po ní umytí rukou mýdlem.
Jeho životnost se může snižovat při používání na papíře či textiliích.
Nemíchejte ho s klasickým pískem či jinými materiály.

Vaše děti zapojí do svých pískových děl nejen svoji představivost, fantazii, ale naučí se správnému zacházení s věcmi.

Podle mého názoru už máte všechny informace a teď tu poslední – Kinetický písek se dá lehce koupit na TopSleva.cz, kde na vás čekají i ostatní akční nabídky a super slevy. Udělejte svým milovaným radost, dopřejte jim hrátky s pískem i teď v zimě a uvidíte, že vaše děti si ho stejně jako ty moje, zamilují.